Zagreb July 25: meet-up, tribute concert, exhibition, press

July 25 - December 11, 2010. Meetups before and after the concerts
luka467

Re: Zagreb July 25 - meet-up, tribute concert, and exhibition

Post by luka467 »

I looked on Zagreb airports website and there are 2 flights from Frankfurt today.
One lands at 19:20(local time) and the other at 22:05
I think its the first one ;-)
liverpoolken

Post by liverpoolken »

luka467 wrote:I looked on Zagreb airports website and there are 2 flights from Frankfurt today.
One lands at 19:20(local time) and the other at 22:05
I think its the first one ;-)
luka
....careful now....you don't want to get the reputation as leonard's youngest stalker ;-).....ta ken
Solitudine non é essere soli, é amare gli altri inutilmente - Mario Stefani
tomsakic

Post by tomsakic »

Well, Webb sisters said on the facebook they landed two hours ago, around 17.30, and also 1,30 h ago there was a picture on jutarnji.hr - newsportal of leading Croatian newspapers.
It says that Leonard alone landed in 14.10

Leonard Cohen enters the hotel in Zagreb
Kanadski kantautor nije zahtjevan gost, traži mir i prijevoz Mercedesom E klase
Leonard Cohen stigao u Zagreb
FOTO Leonard Cohen stigao u Zagreb pet dana prije koncerta

ZAGREB - Starac ozbiljnog lica s crnim šeširom na glavi, u svom crnom odijelu, sa sivom košuljom i crnom kravatom te torbom obješenom preko ramena polako je izašao iz autobusa.

Mrzovoljno je pogledao fotoreportere i bez previše razmišljanja ubrzao korak i ušao u hotel. Izjavu nije bilo moguće dobiti.

U tih nekoliko sekundi koliko je mogao biti primijećen pokazao je dosljednost i famu koja ga prati - Leonard Cohen ne voli razgovarati s novinarima i užasno mu smeta kada ga fotoreporteri uznemiruju.

Nakon što je u ožujku ove godine odgodio svoj dolazak u Zagreb zbog ozljede leđa, legendarni kanadski kantautor i umjetnik Leonard Cohen danas je oko 14 sati 10 minuta sletio u Zračnu luku Zagreb, odakle se sa svojom pratnjom u autobusu zaputio prema hotelu.

U Zagreb je stigao čak pet dana prije svog koncerta u zagrebačkoj Areni koji će se održati u nedjelju, i to iz više razloga. Prvi je svakako provođenje posljednjih priprema za nadolazeću europsku turneju te održavanje generalne probe. Tako će Zagreb dobiti svoju dvostruku premijeru, najutjecajniji glazbenik i kantautora svih vremena nastupit će prvi put u metropoli, a to će ujedno biti i prvi koncert na ovogodišnjoj europskoj turneji.

Za razliku od ostalih svjetskih zvijezda, Cohen nije zahtjevan gost. Traži mir i - prijevoz Mercedesom E klase. Još nije poznato hoće li se kanadski glazbenik osebujne i dugogodišnje karijere odlučiti prošetati Zagrebom ili pak ručati puricu s mlincima i zagorske štrukle.

Prodano je oko 10 tisuća karata, mjesta još ima samo na gornjim tribinama.
http://www.jutarnji.hr/leonard-cohen-ve ... eb/848505/
grannypoe

Re: Zagreb July 25: meet-up, tribute concert, exhibition, press

Post by grannypoe »

Thanks for the photos, Tom. LC looks great!!!
Granny from Vegas
tomsakic

Post by tomsakic »

First photos from Zagreb at the new official tumblr/twitter acount: Notes From The Road - http://leonardcohen.tumblr.com/
tomsakic

Post by tomsakic »

http://www.nacional.hr/clanak/87643/5-d ... o-u-zagreb

More or less same news, another photo

sturgess66

Post by sturgess66 »

Thanks for posting the great pictures here Tom! I just deleted a separate thread I started where I posted a Google translation of this article - and will put it here.

From Jutarnji list -
http://www.jutarnji.hr/leonard-cohen-ve ... eb/848505/

GOOGLE TRANSLATION -
Leonard Cohen arrived in Zagreb five days before the concert

Canadian singer is not very demanding guests, looking for peace and Mercedes E-class transportation Leonard Cohen arrived in Zagreb

ZAGREB - The old man with serious facial black hat, in his black suit, gray shirt and black tie, and a bag hanging over his shoulder slowly got off the bus.

He looked out of sorts photojournalists and without thinking too much speed up the pace and entered the hotel. Statement could not be obtained.

In those few seconds as he could be observed showed consistency and fame that follows him - Leonard Cohen does not like to talk with reporters, and he feels terrible when you press photographers troublesome.

Once in March this year delayed his arrival in Zagreb because of a back injury, the legendary Canadian singer-songwriter and artist Leonard Cohen is now about 14 hours 10 minutes landed at Zagreb Airport, from where with his entourage in a bus headed to the Hotel.

In Zagreb he arrived five days before his concert in Zagreb's Arena, which will be held on Sunday, for several reasons. The first is certainly the implementation of the last preparations for the upcoming European tour, and maintenance rehearsal. So Zagreb will get his double premiere, the most influential musician and songwriter of all time will perform for the first time in the metropolis, and it will also be the first concert at this year's European tour.

Unlike other world stars, Cohen is not a demanding customer. Looking for peace and - Mercedes E-class transportation. It is still not known whether the Canadian musician and distinctive long career decide to walk Zagreb or dine turkey with dumplings and Zagorje salty cheese.

It has sold about 10,000 tickets, the place still has only the upper bleachers.
bridger15

Post by bridger15 »

Thanks Tom, for keeping us up to date and especially for all the photos. LC looks sprightly and in great shape.

---Arlene
2009-San Diego|Los Ang|Nashville|St Louis|Kansas City|LVegas|San Jose
2010-Gothenburg|Berlin|Ghentx2|Oaklandx2|Portland|LVegasx2
2012-Austinx2|Denver|Los Ang|Seattle|Portland

Arlene's Leonard Cohen Scrapbook http://onboogiestreet.blogspot.com
tomsakic

Post by tomsakic »

I feel badly only for linking and quoting the articles here. Croatian press is sinking in lowest sensationalism, including the people selling the show this way instead of advertising it for months before. You can see from Leonard's eyes what does he think about that journalist and I do hope he doesn't think the same about Croatia, as I tend to agree with him on this particular matter.
Paul Zagreb

Post by Paul Zagreb »

I really agree Tom. I mean I am not sure that Lupa promotions needed to reveal that Leonard was arriving in Zagreb so early and it is bad news that newspapers have revealed which hotel they are staying in. I will be following your facebook advice and just keeping away ... Like you I hope Leonard and the others are able to get a sense of the city without being hounded by photographers and journalists.
2008: Manchester 20 June /Vienna 24 September /Berlin 4 October / Cardiff 8 November/Manchester 30 November 2009: Liverpool 14 July / Belgrade 2 September / Barcelona 21 September 2010: Zagreb 25 July /Sankt Margarethan 5 September 2012: Ghent 12 August/Verona 24 September/Lisbon 7 October 2013: London 21 June / Berlin 17 July / Ljubljana 25 July / Pula 2 August / London 15 September
tomsakic

Post by tomsakic »

This newspapers talked to Joseph Carenza yesterday in the hotel and revealed that Leonard Cohen left to his room immediately to - WORK.

http://www.novilist.hr/Scena/leonard-co ... eb-i-.aspx
Datum objave: 20.7.2010 u 19:33h
Glazbena legenda u Hrvatskoj
Leonard Cohen stigao u Zagreb i pohitao – raditi

Dok su njegovi suradnici rješavali formalnosti na recepciji hotela , glazbenik je otišao u sobu raditi na pripremi koncerta jer želi da on – kazao nam je njegov menadžer – bude savršen
D. URUKALOVIĆ/PIXSELL

ZAGREB– Leonard Cohen stigao je u Zagreb! Avion s legendarnim književnikom, kantautorom, umjetnikom i njegovom brojnom pratećom ekipom sletio je u utorak na pistu zagrebačkoga aerodroma oko 14 sati. Cohen se zatim brzo zaputio u sobu hotela , dok je ostatak ekipe sređivao formalnosti na recepciji hotela.

Koliko god bilo za očekivati da će nakon višesatnog iscrpljujućeg putovanja živuća legenda u »najboljim godinama« poželjeti čim prije dotaći krevet pa se odmoriti, njegovi suradnici nam rekoše da je otišao u sobu – raditi! Uostalom, kako nam reče road menager Joey Carenza – čovjek s karakterističnim cohenovskim šeširom na glavi – u Zagreb su i došli pet dana prije nedjelje i samog koncerta u zagrebačkoj Areni zbog želje da prvi koncert europske turneje, baš kao i turneja sama, bude savršen.

Premda nam nisu željeli otkriti koji je broj Cohenove sobe, niti ga uznemiravati, Carenza nam je kazao da ovaj dobitnik Grammyja za životno djelo čija karijera traje nevjerojatnih 50 godina, za sebe nije tražio nikakve posebne uvjete. – Svi funkcioniramo kao tim i sve radimo zajedno – kazuje Carneza. Ili, posve pojednostavljeno rečeno, što jedu glazbenici, prateći vokali i ostatak velikog tima, to je na jelovniku i za Cohena. Kako nam je kazao Carenza, svi, pa i Cohen sam, iznimno su se veselili dolasku u Zagreb. O Hrvatskoj, veli, znaju dosta, tim više što je dobar dio glazbenike ovdje već i svirao. Koliko će pak i sam Cohen poželjeti vidjeti od glavnoga grada Lijepe Naše, bilo je nemoguće saznati. Striktnog plana, kako nam rekoše, nisu imali. Odnosno, jedino što je bilo zacrtano jest čim skoriji početak zadnjih priprema za koncert. Jer, kako nam ponoviše, na trosatnom koncertu – prvom na Cohenovoj europskoj turneji – sve mora biti savršeno!

Siniša PAVIĆ
tomsakic

Post by tomsakic »

This one is how Leonard is humble star without any requests and how he was recognised on the airport and he was giving autographs. "Vecernji" also decided not to mention the name of the hotel, as many other newsportals.

http://www.vecernji.hr/scena/cohen-pet- ... nak-170126
20. SRPNJA 2010. 21:55h
Leonard Cohen stigao u Zagreb: Skromna zvijezda bez ikakvih prohtjeva!

Pet dana prije prvog koncerta u Zagrebu legendarni kanadski skladatelj i pjevač Leonard Cohen stigao je u našu metropolu. Zagreb je prva stanica njegove europske turneje pa je uranio kako bi sve detalje svog nastupa doveo do savršenstva.

Čim je sletio u zagrebačku zračnu luku Pleso obožavatelji su ga prepoznali ponajprije zbog njegova zaštitnog znaka - šešira - i tamnog odijela, a on im je strpljivo i sa smiješkom dijelio autograme.

Skromna zvijezda
Čim je sletio u zagrebačku zračnu luku Pleso obožavatelji su ga prepoznali ponajprije zbog njegova zaštitnog znaka - šešira - i tamnog odijela, a on im je strpljivo i sa smiješkom dijelio autograme
Pripreme za koncert u Areni Zagreb počinju u petak, a na pozornici s Cohenom bit će još deset glazbenika i tri prateća vokala, dok se za njegov tim brine više od 50 ljudi. Arena će se u nedjelju pretvoriti u intimno kazalište, sudeći po scenografiji koja uključuje teške zastore, tepihe, glazbenike u odijelima i šeširima i prigušena svjetla koja će dodatno pridonijeti melankoličnoj atmosferi Cohenovih stihova.

Glazbenik koji je u 43-godišnjoj karijeri objavio samo 11 studijskih albuma, u Zagreb je došao bez ikakvih želja i prohtjeva i time potvrdio kako je zaista skromna zvijezda. Za tu njegovu vrlinu zaslužan je i petogodišnji boravak u budističkom samostanu na Mount Baldyju iznad Los Angelesa gdje je i po 12 sati znao provesti meditirajući.

Ljubav, seks, žene...
Na njegovu samozatajnost, šarm i baršunast glas žene padaju od 1967. kada se pojavio na glazbenoj sceni, a ljubav prema književnosti traje puno duže. Glavna tema koja se provlači kroz stihove tog 75-godišnjaka su ljubav, seks, duhovnost i religija koji imaju jak emocionalni pečat.

Karizmatičan umjetnik uvijek je inspiraciju pronalazio u ženama. Prva njegova muza bila je Norvežanka Marianne, zbog koje je nastala legendarna “So Long, Marianne”, a plesačici Suzanne Verdal posvetio je istoimenu pjesmu.

Još jedna Suzanne ostavila je velik trag u njegovu životu, Suzanne Elord koja mu je 1972. rodila sina Adama, a 1974. kći Lorcu. Nakon niza lutanja od jednog do drugog ženskog zagrljaja, skrasio se uz pjevačicu Anjani Thomas.
zagi

Post by zagi »

Hello friends,

I am new to this forum in terms of contributing, but a long term reader and lurker from below. :) It is incredibly exciting to be just days away from seeing Leonard live for the first time, after so many years and so many songs. And there he stands (or rather, runs away from pesky photographers) in my hometown. I hope he feels welcomed, as this is energy we are sending to him I am sure.

I would be very happy to join you guys on pre-event meetup and since I'm a member of unemployed brigade as of late I am sure my "busy schedule" will allow. I must pose here one burning question I have; photography is one of my passions, it provided many sweet and bitter experiences, yet what I find in it is my way of talking to the world. Having artist such as Leonard perform in my home town, and being avid fan for 2 decades, I would be happy beyond words if it would be possible to enter Arena with some photo gear. I do intend to enjoy music and the show and the energy, hence I did not wish to apply for press accreditation for few shots only. Instead I was hoping to be able to "steal" some of show's energy and save them into my private collection of moments that made up my life by taking few shots from my spot in audience (24th row in parter I think).

I am not sure this is the right place to be asking this question, but maybe someone does have more info on topic: will it be possible to bring in photo gear to show? I know, I know, I should have invested in some super amazing mobile phone with billion megapixel photo and HD video, but that's not me...

Thanks for all your love and special cheers if you made it this far through this wall of text. :)

Love,
Tomi
Paul Zagreb

Post by Paul Zagreb »

Welcome Tomi. You may want to check with someone who has been to a concert at the Arena but generally, my experience with Leonard Cohen concerts is that you can get away with one of the small cameras (with flash off of course) or a mobile phone but not with anything that looks like professional photo gear!

Good luck!

Paul
2008: Manchester 20 June /Vienna 24 September /Berlin 4 October / Cardiff 8 November/Manchester 30 November 2009: Liverpool 14 July / Belgrade 2 September / Barcelona 21 September 2010: Zagreb 25 July /Sankt Margarethan 5 September 2012: Ghent 12 August/Verona 24 September/Lisbon 7 October 2013: London 21 June / Berlin 17 July / Ljubljana 25 July / Pula 2 August / London 15 September

Return to “The World Tour 2010 Meetups”